panellinies.jpg

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

(συντελεστής βαρύτητας: 1,3)

Τα θέματα της Βιολογίας κάλυπταν όλη την ύλη. Υπήρχαν ερωτήματα θεωρίας και ασκήσεις και από τα 8 κεφάλαια του σχολικού βιβλίου.

Συνεπώς, η μεθοδική και σχολαστική προετοιμασία του μαθητή ήταν το απαραίτητο εφόδιο καθώς έπρεπε να έχει κατανοήσει πλήρως βασικούς ορισμούς, πειράματα και να είναι σε θέση να λύσει, αλλά και να αιτιολογήσει, απαιτητικές ασκήσεις.

Το θέμα Α, όπως είχαμε συζητήσει στο χθεσινό μάθημα με τους μαθητές, κάλυπτε ιδιαίτερα μεγάλο όγκο θεωρίας, σε αντίθεση με το περσινό το οποίο εστίαζε σε δύο κεφάλαια. Ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής μπορούσε να διαχειριστεί όλα τα ερωτήματα με επιτυχία. Το θέμα Β, επίσης επιβεβαιώνει τις «προβλέψεις» μας τόσο ως προς τη δομή (για δεύτερη χρονιά, τα πρώην «δεδομένα» μόρια καθαρής θεωρίας, δεν υφίστανται) όσο και ως προς τα πιθανά ερωτήματα-θέματα. Τα θέματα Γ & Δ αφορούσαν ασκήσεις από 5 διαφορετικά κεφάλαια. Ορισμένα ερωτήματα ήταν ιδιαίτερα απαιτητικά με παγίδες. Αξίζει να αναφερθεί ότι το Δ3 είχε δοθεί στους μαθητές μας στο τελευταίο διαγώνισμα προσομοίωσης. Τα Δ1 και Δ2 έκρυβαν παγίδες τις οποίες όμως ένας σωστά προετοιμασμένος μαθητής μπορούσε να τις διαχειριστεί.

Το Blog μας

loading...

Back to top